مهندسی کامپیوتر

از صفر تا صد دروس مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر

از صفر تا صد دروس مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر

سلام بر رمضان ...

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ


سلام بر تو ماه رمضان. ماه مهمانی رب الکریم، ماه سفره های مغفرت.

آمدی؟! زیبا آمدی و خوش.

چقدر دلتنگت بودم. منتظرم تا باز آوای دلنشین دعای سحرت، روشنی بخش تاریکی شب هایم گردد و هر افطار نغمه زیبای ربّنایت در گوش جانم طنین انداز شود.

چقدر چشم به راهت بودم. چقدر ثانیه ها را به دقت شمردم تا حلول دل انگیزت را به نظاره بنشینم و بخوانم دعای رویت هلالت را. وهر شب سجاده ستایشت را با دعای افتتاح بگشایم.
ای زیبا ترین بهانه ام برای خودسازی، می خواهم بسازم خانه دلم را، می خواهم نه تنها قَدرت را، تمام لحظاتت را قدر بدانم.ای تکرار نشده ترین رمضان، هر سحرگاه بیدارم کن تا همنشینت شوم و ذره ذره وجودم را به معراجت پرواز دهم.
ای ماه نزول قرآن، صُحف ابراهیم، انجیل عیسی، تورات موسی و زبور داوود، می خواهم با تو هم صحبت آیات نور باشم.
ای ماه باران رحمت، می خواهم نه گفتن به حرامت را تمرین کنم. می خواهم در این روزهای گرم با نسیمت کمی خنک شوم. می خواهم با تو همنشین رب مهربانم باشم.
اصلا اجازه هست همراهیت کنم با عشق...؟!!!


(التماس دعا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی